Zásady krizové komunikace s médii v municipální a veřejné sféře
Kurz jak správně komunikovat nejen v případě zvýšeného zájmu médií v důsledku kauzální události.
Stručný popis:
Často se stává, že v důsledku neobratného vyjádření do médií se z malého problému stane velká kauza, která může dočasně či trvale poškodit dobrou pověst úřadu. Ve většině případů je právě nevhodná interpretace tím hlavním nebezpečím eskalace problému. Proto jsme pro vás připravili praktický kurz krizové komunikace, na kterém se naučíte poskytovat pouze ty informace a takovou formou, aby se zabránilo diskreditaci vaší instituce.
Kurz je zaměřený na získání praktické kompetence správné komunikace s médii, pro pracovníky ve veřejném sektoru, v případě zvýšeného zájmu médií v důsledku kauzální události. Kurz mimo jiné poodhalí nekalé praktiky bulvárních médií a poskytne postupy verbální sebeobrany. Absolvent kurzu je schopen krizovou situaci zvládnout a zabránit tak eskalaci vzniklé krize. Detail kurzu
Zásady správné komunikace, veřejného projevu a jednání v municipální sféře
Kurz jak správně komunikovat, motivovat a jednat s lidmi nejen na poradách a při veřejném projevu
Stručný popis:
Komunikace v municipální a veřejné sféře činní 80-90% denních aktivit. Kurz je zaměřený na získání praktické kompetence správné komunikace pro pracovníky tomto sektoru. Cílem je seznámit účastníky se zásadami verbální a nonverbální komunikace a jejich praktickém využití v jejich každodenní činnosti a tím pomoci zlepšit kvalitu jejich práce.
Kurz je zaměření na zvýšení komunikačních dovedností a to jak při vedení dialogu, či pronášení monologu, tak i při veřejném i skupinovém projevu. Zároveň kurz poskytne základní kompetence v krizové komunikaci, jako universální odpovědi na agresivní dotazy publika či médií. Absolvent kurzu je schopen krizovou situaci zvládnout a zabránit tak eskalaci vzniklé krize či dehonestaci instituce či osoby. Detail kurzu