Zásady správné komunikace, veřejného projevu a jednání v municipální sféře
Kurz jak správně komunikovat a jednat s lidmi
Popis:
Komunikace v municipální a veřejné sféře činní 80-90% denních aktivit. Kurz je zaměřený na získání praktické kompetence správné komunikace pro pracovníky tomto sektoru. Cílem je seznámit účastníky se zásadami verbální a nonverbální komunikace a jejich praktickém využití v jejich každodenní činnosti a tím pomoci zlepšit kvalitu jejich práce. Kurz je zaměření na zvýšení komunikačních dovedností a to jak při vedení dialogu, či pronášení monologu, tak i při veřejném i skupinovém projevu. Zároveň kurz poskytne základní kompetence v krizové komunikaci, jako universální odpovědi na agresivní dotazy publika či médií. Absolvent kurzu je schopen krizovou situaci zvládnout a zabránit tak eskalaci vzniklé krize či dehonestaci instituce či osoby.
Klíčová slova:
Zvládání stresu a trémy, příprava projevu, veřejný projev, osobnost řečníka, kontakt s publikem, hlas jako nástroj, výslovnost, řečové defekty, umění naslouchat a klást otázky, etika, prožitek, logika projevu, neverbální komunikace, osobní komunikace, komunikace ve skupině, negativní a pozitivní motivace, artikulace, přesvědčivost projevu, dech, pitný režim, krizová komunikace.
PRO KOHO
- Tajemníky, starosty
- Vedoucí odborů
- Tiskové mluvčí
- Recepční
- Policisty a vojáky
- Politiky
CÍL
- Zlepšení odborných komunikačních kompetencí
- Zvládání stresu a trémy při vystoupeních před publikem či na zastupitelstvu.
- Získání know how pro správnou přípravu projevu či vystoupení.
- Umět přednést poutavý kultivovaný projev při veřejném vystupování (porady, reporty, prezentace, zastupitelstvo, rada).
- Zvládnutí techniky řeči včetně dýchání, práce s hlasem.
- Zkvalitnění projevu po stránce strukturní a obsahové.
- Schopnost artikulace, přesvědčivě prezentovat, komunikovat s druhými.
- Umět zvládat námitky posluchačů a asertivně argumentovat.
- Zvládání postupů při napadením verbálním útokem.
- Zlepšení schopnosti přesvědčivé komunikace s druhými.
CO SE ÚČASTNÍCI NAUČÍ
- Lépe komunikovat se svými kolegy, podřízenými i nadřízenými
- Získat sympatie a pozornost publika při veřejném vystoupení
- Zásady jak správně zvládat komunikaci na poradách
- Jak zdokonalit veřejné vystoupení a projevy
- Jak převzít iniciativu v krizové situaci.
- Jak si zachovat nadhled a potlačit emoce.
- Jak vést proaktivní dialog s médii.
- Jak účinně bránit pověst instituce.
- Jak využívat negativní a pozitivní motivaci
- Zvládání námitek a rozvoj argumentačních dovedností.
- Komunikační dovednosti - naslouchání, kladení otázek, základy asertivity.
.Rozsah kurzu: 4 hodiny (2 bloky po 2 hod.)
Cena kurzu: 2 500,-Kč / os.
Maximální počet účastníků: 8 lidí!
Ceny jsou konečné, nejsem plátce DPH.