Zásady správné komunikace, veřejného projevu a jednání v municipální sféře

Kurz jak správně komunikovat a jednat s lidmi

Popis:

Komunikace v municipální a veřejné sféře činní 80-90% denních aktivit. Kurz je zaměřený na získání praktické kompetence správné komunikace pro pracovníky tomto sektoru. Cílem je seznámit účastníky se zásadami verbální a nonverbální komunikace a jejich praktickém využití v jejich  každodenní činnosti a tím pomoci zlepšit kvalitu jejich práce.  Kurz je zaměření na zvýšení komunikačních dovedností a to jak při vedení dialogu, či pronášení monologu, tak i při veřejném i skupinovém projevu. Zároveň kurz poskytne základní kompetence v krizové komunikaci, jako universální odpovědi na agresivní dotazy publika či médií.  Absolvent kurzu je schopen krizovou situaci zvládnout a zabránit tak eskalaci vzniklé krize či dehonestaci instituce či osoby. 

Klíčová slova:

Zvládání stresu a trémy, příprava projevu, veřejný projev, osobnost řečníka, kontakt s publikem, hlas jako nástroj, výslovnost, řečové defekty, umění naslouchat a klást otázky, etika, prožitek, logika projevu, neverbální komunikace, osobní komunikace, komunikace ve skupině, negativní a pozitivní motivace, artikulace, přesvědčivost projevu, dech, pitný režim, krizová komunikace.

PRO KOHO

  • Tajemníky, starosty
  • Vedoucí odborů
  • Tiskové mluvčí
  • Recepční
  • Policisty a vojáky
  • Politiky

CÍL

  • Zlepšení odborných komunikačních kompetencí
  • Zvládání stresu a trémy při vystoupeních před publikem či na zastupitelstvu.
  • Získání know how pro správnou přípravu projevu či vystoupení.
  • Umět přednést poutavý kultivovaný projev při veřejném vystupování (porady, reporty, prezentace, zastupitelstvo, rada).
  • Zvládnutí techniky řeči včetně dýchání, práce s hlasem.
  • Zkvalitnění projevu po stránce strukturní a obsahové.
  • Schopnost artikulace, přesvědčivě prezentovat, komunikovat s druhými.
  • Umět zvládat námitky posluchačů a asertivně argumentovat.
  • Zvládání postupů při napadením verbálním útokem.
  • Zlepšení schopnosti přesvědčivé komunikace s druhými.

CO SE ÚČASTNÍCI NAUČÍ

  • Lépe komunikovat se svými kolegy, podřízenými i nadřízenými
  • Získat sympatie a pozornost publika při veřejném vystoupení
  • Zásady jak správně zvládat komunikaci na poradách
  • Jak zdokonalit veřejné vystoupení a projevy
  • Jak převzít iniciativu v krizové situaci.
  • Jak si zachovat nadhled a potlačit emoce.
  • Jak vést proaktivní dialog s médii.
  • Jak účinně bránit pověst instituce.
  • Jak využívat negativní a pozitivní motivaci
  • Zvládání námitek a rozvoj argumentačních dovedností.
  • Komunikační dovednosti - naslouchání, kladení otázek, základy asertivity.

.Rozsah kurzu:                                            4 hodiny (2 bloky po 2 hod.)

Cena kurzu:                                                2 500,-Kč / os.

Maximální počet účastníků:                       8 lidí!

Ceny jsou konečné, nejsem plátce DPH.